Web Design Services

Zvýšení konverzního poměru (CRO)

Máte dostatek návštěvníků na vašich stránkách, ale jen malé procento jich objednává? Rádi vám pomůžeme se zvýšením konverzního poměru. Vaši návštěvníci se stanou zákazníky a váš zisk poroste nahoru.

Výsledná míra konverzí má vliv na návratnost investicí ze všech kanálů online marketingu. Čím vyšší je míra konverzního poměru, tím vyšší je návratnost investic (ROI).

Zvýšení návštěvnosti není jediná cesta k vyššímu obratu. I při stejném počtu návštěvníků můžete zvýšit své zisky, a to díky optimalizaci konverzního poměru (CRO).

 

Konverzní poměr určuje procento návštěvníků, kteří dokončí konverzi na vašem webu (objednávka v eshopu, vyplnění poptávkového formuláře…). Konverzní poměr se udává v procentech a lze jej velmi jednoduše vypočítat.


(počet návštěvníků, kteří konvertují na vašem webu / celkový počet návštěvníků) * 100

Zvýšení obratu

A/B testování

Zefektivnění ROI

Zlepšení uživatelského prožitku 

Pomůžeme vám optimalizovat web tak, aby se návštěvníci lépe orientovali na vašich stránkách a měli jednoduchou a intuitivní cestu ke konverzi. Díky tomu vám vzroste počet objednávek a zakázek, což bude mít pozitivní vliv na vaše podnikání.

Effective Copyrighting

Využíváme kvalitní a ověřené nástroje, které nám dávají dostatečné množství dat pro rozhodování a zvýšení konverzního poměru. Testujeme, testujeme a zase testujeme, abychom se ujistili, že získané výsledky jsou pro váš byznys ty nejlepší. Náš tým bude neustále testovat a zlepšovat všechny aspekty vašich stránek a bude vyhodnocovat co funguje a co ne, aby jsme přeměnili co nejvíce návštěvníků v zákazníky.

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a spolupráci stavíme na seznámení s vaším obchodním modelem a vašimi byznys cíli. Návratnost investic u zvyšování konverzního poměru je velmi rychlá a vysoká.

36%

Zvýšení CRO

64%

Zvýšení ROI

17

UX změn

12

A/B testování

6

Upravených nákupních košíků

15

Aktualizací designu

Jak postupujeme při optimalizaci konverzního poměru

  • provedeme analýzu vašeho projektu, zjistíme vaše požadavky a potřeby
  • provedeme analýzu konkurence
  • vybereme co přesně budeme optimalizovat
  • společně určíme priority
  • navrhneme změny, na základě faktů
  • nastavíme analytické nástroje pro měření
  • spustíme testování, které průběžně kontrolujeme
  • po seskupení určitého počtu dat vyhodnotíme testování
  • pokud testování bylo úspěšné, připravíme podklady ke změnám, které vám předáme
  • testování ukončíme a v případě spokojenosti a zájmu celý postup opakujeme

Poraďte se s námi o svém projektu

Zjistíme vaše potřeby, cíle a navrhneme efektivní marketingovou strategii přímo pro vás.

Buďte vidět na místech, kde se pohybují vaši zákazníci, my vám v tom pomůžeme. Každou vaší investici měříme a tak přesně víte, kam své peníze investujete a jaká je jejich návratnost.